هنگام ایجاد فهرست ، خیلی ها لقمه را به دور سر خود می چرخانند،و از نقطه گذاری و فهرست دستی استفاده می کنند وهمچنین کافیست که تغییر کوچکی در متن خود دهند دوباره باید تمام فهرست خود را به صورت زمان بر تغییر دهند.
ساخت فهرست به صورت خودکار یکی از قابلیتهای نرمافزار ورد میباشد. شما با استفاده از این امکان ورد نیازی نخواهید داشت تا مانند روش دستی، خودتان عناوین و شماره صفحه را تایپ کنید، بلکه برنامه ورد این کار را بصورت خودکار برای شما انجام میدهد. از مزایای این نوع فهرست نویسی این است که در کمترین زمان و با حداکثر دقت این کار انجام میشود.
ادامه »